niedziela, 17 listopada 2013

free style ;)

Oto jest mój pierwszy post :) Długo się do niego zbierałam, ale niestety opieka nad dzieckiem to dla mnie priorytet i dlatego tyle to trwało....:) Stylizację stworzyłam przy okazji konkursu, w którym biorę udział , którego tematem przewodnim są buty-botki :) Botki są rewelacyjne można nosić je na dwa sposoby: pierwszy  całkowicie zapięte na zamek, drugi wywinięte na zewnątrz i przypięte na napy. Moim zamiarem było połączenie luzu z odrobiną elegancji, dlatego założyłam do nich bardzo modne spodnie dresowe z lekko opuszczanym krokiem, wykończone a'la skórzanymi elementami. Myślę, że dobrze zgrały się z luźniejszym t-shirtem a nutki elegancji dodała marynarka i duży naszyjnik. Ponieważ pogoda nie rozpieszcza nie mogło obejść się bez okrycia wierzchniego;) Do tej stylizacji założyłam prosty czarny płaszcz przewiązywany w pasie na styl "szlafroka" ;) 
Początki są zawsze trudne ale mam nadzieję, że komuś się to spodoba;)



























 buty: Gino Rossi,  spodnie: Zara, t-shirt: Zara, marynarka: Reserved, płaszcz: Mohito
torba: Mohito


Uffffff ;)  Jakoś wyszło :) dziękuję za odwiedzinki ;) 



9 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz ;-) mam takie same spodnie i mega je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt spodnie są fenomenalne! :) jak tylko je ubrałam nie miałam najmniejszych wątpliwości czy je kupić czy nie:)

      Usuń
  2. Ładna stylizacja, lubię takie połączenia eleganckie ze sportowymi <3 Spodnie najlepsze ♥
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba:) pozdrawiam:*

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw;) spodnie są idealnie w moim stylu;) i zapraszam do siebie;D
    http://madeleine-fashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej co sie dzieje, szkoda że Cię nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  5. hej! na początku lutego zaczynam dalej działać....przez święta całkowicie się wyrwałam z rytmu...do tego córcia ciągle mi chorowała...brakuje mi czasu na wszystko ;) będę nadrabiać straty ;) dzięki za pamięć! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń