niedziela, 2 listopada 2014

ŚWIĄTECZNE GADŻETY :)

Dziś postanowiłam wybrać się do Tk maxxu na mały przegląd i oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękoma ;)
Dopiero co zakończył się cały zgiełk związany z Halloween i już na sklepowych półkach pojawia się coraz więcej świątecznych gadżetów :) Chociaż początek listopada to jeszcze trochę wcześnie to przyznam  , że i mnie trochę ruszyły wspomnienia ostatnich świąt :) W związku z tym dałam się skusić na parę drobiazgów do udekorowania domu w tym roku :) Nie ukrywam , że jeszcze tam wrócę kiedy pojawi się więcej ozdób ;) 
Poniżej zdjęcia z upolowanymi rzeczami :)

1. Tablica z bałwankiem 29,99 zł ( u mnie będzie wisiała nad którymiś drzwiami :) 


2. Ozdobna zawieszka dzwoneczek 14,99 zł


3. Drewniana choinka 19,99 zł


4. Świecznik  19,99(piękny wygląda jakby był obsypany śniegiem :)






Pozdrawiam serdecznie 
Miłego oglądania 
Magda:)

3 komentarze:

  1. Ładne, ale... już świąteczne dekoracje? Nie za wcześnie? ;) (to pytanie raczej do sprzedawców niż do klientów, rzecz jasna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie za wcześnie :) i teraz trzeba czekać do grudnia z ustrajaniem :) ale niestety taka jest polityka sprzedaży im szybciej coś jest wystawione tym więcej się sprzeda :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie dodatki, mieszkanie jest wtedy takie przytulne;0

    OdpowiedzUsuń